1.06.2014

en sån där dag

Idag åt jag frukost halv två och har irrat runt i huset och fotograferat irrelevanta saker i brist på annat att göra, sedan jag slog upp ögonen alldeles för sent imorse. Jag vaknade ett. Visserligen så somnade jag halv tre, men som man bäddar får man ligga, som det heter. Näej alltså.. Det här var inte roligt. Halva dagen har sprungit förbi medan jag låg och dreglade på kudden.

På onsdag är det skola. Skola. Skola. SKOLA ÅH VILL INTE. Min sista termin väntar nu. Hur ska jag orka prestera på topptopptopp när jag är så nära målsnöret? Jag behöver minst två veckor extra jullov innan jag KANSKE kan vara redo att kastas in i uppsatser, prov och hemtentor. Sista terminen. Sen har jag tagit studenten. Jag har framtidsångest. Men vem har inte det vårterminen i trean? Tur att vårterminen har mycket lov. Det fixar vi. Det fixar jag.

Nu ska jag köra bil.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar