1.06.2014

NYÅR


Vid halv sjusnåret invigde jag och Samuel det nya tillskottet i vår lilla familj när vi tog BILEN hem till Sara. I klänning och kostym, lockat hår och parfym (och det var faktiskt INTE meningen att det där skulle rimma hahaha). Väl där möttes vi av lika finklädda damer och herrar lika redo som vi att inviga det nya året! Sara och Elin hade slitit med en helt makalöst god nyårsmiddag som vi avnjöt tillsammans runt ett bord prytt med blå serpentiner. Efter dans, lek, skratt och kramar blev det dags att styra kosan mot Uppsala slott och bredvid en gran i mitten av folkhavet kysste jag och Samuel in 2014 under fyrverkeriernas glitterregn. Sen kramade jag alla vackra vänner jag kunde hitta och fick adrenalin av fyrverkeriernas smällar och folkmassans nyårsrop. Jag hann inte ens krama alla hejdå innan jag och Samuel satt i bilen igen på väg hem för vårt egna lilla firande, som bestod av en Disneyfilm, morötter och dipp, frukt och ett glas bubbel (alkoholfri självfallet, alkohol är bajs?) och en hel del mys och pussar.

Min nyår var jättejättebra. Finaste (och roligaste love you) vännerna man kan önska sig och den finaste (och snyggaste hehe) pojkvännen i världen. 2014 kommer nu och jag var på väg att skriva något jättetöntigt om hur bra detta år kommer vara och hur detta år kommer vara speciellt MEN VET NI, det är bara ytterligare ett år och jag känner mest: ske vad som ske vill. Bra som dåligt. Jag är redo. Tror jag. Gott nytt år på er och lycka till med den glädje, sorg, lycka, gråt, eufori, ilska, förvirring och alla känslor som 2014 kommer bjuda oss alla på. HEJ.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar