1.07.2014

7 januari

I morse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret var gräsmattan dränkt i tjock, vit dimma och detta var ett perfekt väder för vad jag skulle göra idag. Jag satte mig i bilen och övningskörde hela vägen hem till Felicia där jag kom instormande mitt i frukosten. Efter att Felicia druckit upp sin liter te så trädde hon i sina ridkläder och vi gick ut för att rida och fotografera. I ett par timmar red Felicia runt på åkern, genom vattnet och längs skogsbrynet i t-shirt och stövlar, medan jag sprang fram och tillbaka och fram och tillbaka för att försöka fånga en bra bild. När vi båda var på vippen att frysa händerna av oss begav vi oss tillbaka in i värmen och drack mer te. För det enda man dricker hos Felicia är te.





här föll hon nästan i vattnet






1 kommentar: