1.03.2013

Lifepower

Gott nytt åååår mina kära vänner!! Åh vad 2013 kommer bli bra. Jag känner det i ryggmärgen. Hoppas ni hade ett fint nyår, en fin nyår, vad säger man? Well, hoppas vi invigde det nya året på ett riktigt härligt vis! Det gjorde jag. Livskraft här i Uppsala. Det går inte att beskriva med ooord hur mycket jag behöver åka till livskraft varje år. Blir som fylld på styrka inför hela det kommande året. Helt sjukt. Det bästa nyårslägret man skulle kunna tänka sig. Är du kristen (eller inte kristen!) och vill göra något underbart på nyår: google it my friend. Livskraft finns på fyra olika platser i Sverige. I Uppsala är det Livskraft mitt. SÅÅ VÄRT.

Som vi alla nu vet är Livskraft i mina ögon något av det bästa som finns. Så fantastiska människor, underbara kvällsmöten där man verkligen får ut alla känslor som legat och tryckt under hela året (man blir som tömd på alla gamla jobbiga känslor inför det kommande året. fantastiskt bra.), helt underbar stämning, och nu försöker jag rabbla upp saker med Livskraft som är så himla bra, men det är svårt att sätta ord på vad som är så bra. Man måste uppleva det för att förstår den ofantligt stora och mäktiga kärleken som finns överallt. Sen är nyårskvällen/natten helt episk såklart. Först klär man upp sig jättefint, sen äter man tacos, sen går på man på kvällsmöte (sista kvällen är alltid den bästa och speciell på ett visst sätt från år till år, sen sitter jag alltid kvar för länge att jag nästan missar fackeltåget mot parken där vi alla står och väntar in tolvslaget. Sen efter tolvslaget och kramringen då man säger "gott nytt år!!" så många gånger att det inte är riktiga ord längre så går man tillbaka och äter massa godis, frukt, chips och läsk. Seeen börjar festen, den riktigt party-festen. Tidigare år brukar de avbryta festen klockan 03.00 men i år höll det på till nästan halv fem. SEN SOVER MAN INGENTING PÅ HELA NATTEN och råkar istället sova på gudstjänsten morgonen efter (inte att rekommendera dock. rätt synd om predikanten om alla sover). Förra året var jag vaken i 35 timmar, sen sov jag 20 timmar natten efter. I år sov jag 17 timmar. Har aldrig känt mig så utvilad som när jag vaknade faktiskt.

Jag är så dålig på att välja ut några enstaka bilder när jag har en massa på lager, och jag orkar inte riktigt bli bättre på det idag. Så här kommer massor med bilder!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar