12.26.2012

christmas gifts

Jag är ingen sån som gillar att skryta om vad jag fått i julklapp, för enligt mig handlar inte julen om presenter. Men årets julafton blev inte som vanligt och inget hade kunnat göra mig på bättre humör än de julklappar jag fick just för att situationen i år såg så annorlunda ut. Tack mamma, pappa, sarah och resten av släkten för de fina julklapparna. Jag är innerligt tacksam!

Här är några av de fina julklapparna jag fick:

Ni kommer aldrig kunna föreställa er min CHOCK och EUFORI när jag öppnade detta paket. Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få en iphone, allra minst en femma. Aldrig. Det var INSANE. Jag är fortfarande överlycklig. Några utropstecken på det: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min mobil-uppdatering, haha. Nu är jag äntligen i samklang med samhällets teknologiutveckling och slipper dessutom mobilknappar som hörs till grannen när man trycker på dem!
Har längtat sedan september efter en ny parfym, äntligen kommer jag dofta gott igen! Jag hoppas att jag inte luktat illa eller något denna parfym-lösa tid.. 
Peeerfekt till nyår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar