12.15.2012

down in the heart or hidden in the stars above

Den här dagen kan nog räknas till de segaste i mitt liv. Jag vaknade vid halv ett (hurtig tjej), låg kvar i sängen med datorn till klockan blev två, sen gick jag upp och började knappa på datorn med en kopp glögg vid köksbordet istället, åt "frukost" vid halv tre som bestod av en äggmacka. Sen har jag tittat på jättetråkig tv, gjort ett försök till att städa mitt rum och tagit en klunk ur en colaburk med jämna mellanrum tills den tagit slut. Ja, ni hör ju, idag har är jag något slags vrak. Nästan klättrat på väggarna på grund av undersimulering. En sån där dag då man är extremt rastlös, men alldeles för trött för att göra någonting. A very annoying first world problem.

Känner enorm saknad av denna Samuel också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar