10.30.2012

Let's get to the point where our voices get heard

Jag tyckte alldeles nyss att allting i mitt liv flöt på så perfekt. Jag har fått min idrottsanalys färdig som jag haft ångest över i tre dagar (visserligen blev den även tre dagar försenad, men den blev gjord i alla fall!! Blev även nöjd.), har äntligen bokat tider på körskolan, har fixat allting vad behövs fixas inför bio imorgon, mys på torsdag och fest på lördag och jag har även tvättat här hemma (något jag är väldigt dålig på, trots att det är jag som har ansvar för det i hushållet).

Ja, som sagt kändes det som om jag har lite medvind i livet ett tag där - tills jag satte mig ner för att känna mig ännu duktigare, alltså börja med mitt pm i psykologi. Där drog livet i handbromsen, för nu har jag fastnat som i en kvicksand. Det går inte?!?! Jag hatar det här pm:et. Det är hemskt! Fruktansvärt. Avskyvärt. Jaaa visst älskar jag psykologi, men detta pm är icke nådigt alltså. USCH. 4 sidor måste jag försöka slänga ihop gällande personlighetspsykologi, då fotnoter, titel och källförteckning inte är inkluderat. Försöker hålla mig optimistisk angående detta, men det tar emot..

Nej, vi lyssnar på en fin låt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar