9.15.2012

Bild från kära gamla tumblr


Varenda gång jag går in på min statistik nu för tiden känner jag mig så dålig som bloggar så torrt. För jag antar att ni klickar er in här för att få läsa eller se något nytt? Sakta men säkert försöka jag bättra mig.

Just nu ligger jag i min otroligt sköna säng. Det finns verkligen inget bättre än sin egna säng när den har sådär perfekt temperatur och perfekt mjukhet och man är rent ut sagt skittrött. Idag har varit en bra dag, trots att jag missade bussen och även spenderade 79 kronor på mcdonaldsmat som jag inte ens åt hälften av. Åt kebab till lunch med tjejerna, välförtjänt fredagsmat efter matten må jag säga. Kvällen spenderade jag med min vän Samuel. Trots att han ritar på mina armar med permanenta tuschpennor som inte går bort är han alltid en liten guldklimp i min vardag. Det var en bra fredag idag alltså. Men vilka fredagar är inte bra?

På skolan idag hade någon satt upp några lappar som jag gillade. SMILE - it's friday! och Let your smile change, don't let the world change your smile. Jag gav ifrån mig ett litet fredags-leende när jag såg dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar