9.06.2012

kvällskvisten

Ligger i sängen och tittar på mitt avskalade guldnagellack och funderar på varför jag är så dålig på att gå och lägga mig i tid. Första skolveckan var jag duktigatjejen och låg i sängen klockan NIO. Idag (och igår. Och i förrgår) råkade hon bli nästan halv elva. Kommer hem 17.30 och sen är det grejer, grejer, grejer som måste fixas hela kvällen och så vill man ju koppla av lite också innan sänggåendet. Jag hinner inte med! Och skolarbetena har inte ens kommit igång än. Hur ska det gå det här gå? På tal om skolarbete.. Jag måste bara få berätta att jag har i läxa att redigera bilder i photoshop. Nästan det enda jag gör på min fritid? Haha, det är nästan för bra för att vara sant.

Imorgon ska jag tillsammans med 6 andra flickor hem till Sara på en gammal hederlig tjejkväll. Då blir det bildeeer på bloggeeen! Känner att jag haft några ganska dåliga bloggdagar de senaste dagarna. Inspirationen flödar inte direkt. Men nu är det slutsnackat. Nu ska jag fläta håret och förbereda mig lite på att åka till skolan i idrottskläder imorgon. Sexy. Sen ska jag njuta av de 7.5 timmar sömn jag hoppas få inatt. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar