8.15.2012

she watched the snow, covering the ground outside.

Känns som att jag är uppe med tuppen idag. I alla fall nästan. Klockan ringde åtta och jag gick upp direkt. Va..? I did whaat? Resten av huset sover och jag har redan duschat och plockat undan alla kläder och plastpåsar som legat på hela golvet sen jag kom hem från frizon. Att packa upp väskan effektivt efter en resa är visst inte min grej.

Den lilla rubriken där uppe är typ sådär jätteopassande med tanke på att det är sol ute idag och jag kunde precis stiga utanför dörren i underkläder utan att ens få gåshud. Notera också att klockan är halv nio på morgonen, så dagens temperatur verkar lovande. Tillbaka till rubriken, den där låten är jättejättejättefin och den råkade precis spelas på spotify när jag skulle skriva någon rubrik. Snow song med Rop Pope. Ron Pope är en mysig kille. Han var i Stockholm den 13 Maj och jag var så himla taggad på att gå, men eftersom jag är en sån där som aldrig kan ta tag i saker, missade jag honom. What goes around, comes around.

Igår gjorde jag universums godaste smoothie. Eller jag vet inte om jag ska kalla den smoothie, för det knappt några mejeriprodukter i alls. Frukt, frukt, frukt. Och den jag gjorde blev inte ens universums godaste heller, så jag tar tillbaka det. Den var god, men hela grejen var att jag skulle försöka härma den som jag hade druckit inne på Juicebaren jag var på med Cecilia. Den var universums godaste. Det gick inte så bra. Tror jag ska skippa äpplena nästa gång. Eller så hade jag bara fel äpplen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar