8.17.2012

Sarah


Jag har en lillasyster. Hon är fyra år yngre än mig och har hela sitt liv varit en hejare på att få mig och pappa och mamma (och mormor för den delen) att skratta högt. Hon började redan som spädbarn med roliga miner, fortsatte som barn med att säga roliga saker och vi skrattade för att hon var så otroligt söt. Fortfarande idag kan hon få mig att börja gråta av skratt genom att bara bara allmänt totalt random.

Hon är väldigt duktig på att spela sims3 och titta på Huset Anubis samtidigt. Huset Anubis är ett program hon har svårt att skiljas från. Ibland tar hon t.o.m. med sig den bärbara datorn ut i köket och fortsätter titta, trots att hon bara ska bre sig en smörgås. Hennes spotifylistor är fyllda med One Direction och Disney Channel-stjärnor som Demi Lovato, Jonas Brothers och Selena Gomez. Hon är precis som jag var när jag var i hennes ålder. Fast mitt tv-program var The Tribe och istället för spotifylista så var min youtubelista fylld med Tokio Hotel.

Hon är en sån där tjej som alltid kommer vara lite charmigare och lite vackrare än sin storasyster. Hon är faktiskt alltid lite bättre än mig. Hon är smartare än mig och har alltid haft vitare tänder (något jag avundas henne). När hon inte sitter klistrad framför sin dator (som hon nästan bor framför) är hon den roligaste systern man kan ha tror jag. När hela familjen var på Malta blev jag nästan överraskad över hur roligt det var att simma runt i Medelhavet med henne och leta efter maneter och sjöstjärnor. Vi som mest bara bråkar och skriker på varandra när vi är hemma.

Och även om jag alltid kommer se henne som en liten sprallig femåring (och helst vill göra det), så är det så att hon fyller 13 år idag. TRETTON ÅR. Hon har ju joinat mig i tonåren. Det känns inte helt okej, men vad kan man göra.. Min söta lilla syster är inte så liten längre.



Jag älskar dig finaste lillasyster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar