8.20.2012

drömfångaren som räddade dagen


Idag började skolan. Jubel! Skolan har inte känts speciellt lockande de senaste dagarna. Eller hela det senaste sommarlovet för att tala sanning. Mådde lite illa igårkväll när jag knappade in 05.50 på väckarklockan. Men sen vaknade jag till synen av en drömfångare i morgonsolen. Det fick mig på lite bättre humör. Och första skoldagen var faktiskt inte så farlig. Faktum är faktiskt att den knappt kunde ha varit bättre. Jag är även enormt lycklig över att jag inte ska läsa Tyska i år. Istället ska jag läsa Fotografisk bild. Helt underbart!

Allting bara kändes så himla bra idag. Så himla bra.
JAG ÄR KÄR i mitt schema. Så himla mycket bättre än förra årets. Visserligen är tisdagar och fredagar ganska lame, men måndagen är helt underbar och onsdagen himmelriket (observera att vi nästan aldrig har resurstid och engelskan där på måndagen är bara varannan vecka.).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar