8.13.2012

every color illuminates

Hej. Ja, jag lever. Men man kan ju börja undra när inte ett enda blogginlägg synts till sen mitten av Juli. Något hände nog med mig när jag var på Malta, som var jättebra förresten!! Så fort jag på något magiskt sett får igång internet på datorn där alla Malta-bilder finns kommer de med säkerhet att hamna här på bloggen.

Sen sist så har jag (obviously) varit på Malta, där allting ägde jättemycket och det var jättevarmt. Loreen råkade vara där precis samtidigt som oss och min mammas kusin råkar typ vara hennes agent (coolafamiljen), så vi hade privilegierna att få se en konsert helt utan kostnad. VIP också. Har aldrig känt mig så himla cool förut. Det var en nice vecka. Förra veckan var också en nice vecka för då var jag på mitt års andra festival. Frizon. Nu har jag värsta festivalarmen på riktigt!! TRE festivalband. Superveteranen typ. Nej egentligen inte, jag såg en kille med runt omkring femton band. Då kände jag mig ganska fjuttig. Frizon var i alla fall också hur bra som helst. I fredags hängde jag några sekunder med Jonathan Johansson och han var jättesnygg. En kram, en kort konversation och en signerad tygpåse. Sjukt värt. Fyra jättebra dagar mest tillsammans med Sanna David och Oliver. Bäst. Ni äger.

Jag måste bara berätta om solglasögonen som ni skådar på bilden. Kolla såhär var det, hela veckan på Malta gick jag runt och letade som en galning efter de perfekt pilotisarna (silverbågar och spegelglas). Hittade inga och blev lite ledsen. På frizon fanns ett ställe där man fick ta någonting av det som folk hade lämnat om man själv la dit någonting som betalning. Köpa saker med saker och inte pengar liksom. VAD HITTAR JAG? Mina efterlängtade pilotisar!! I perfekt skick och de passade perfekt. Perfekt. Blev jättejätteglad.

Nu ska den här fisken ta sin lilla rumpa in till stan och äta supersallad med superCecilia. SKA BLI SÅ HIMLA TREVLIGT!

ps. jag vet inte heller vad mitt pekfinger håller på med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar