7.05.2012

Sunes sommar och husmanskost

Tillsammans med min elvaåriga granne tar jag en tur tillbaka till barndomen och tittar på Sunes sommar. Vilken grymt underbart rolig film det är egentligen. Jag har inte sett den på hur många år som helst och känner att jag fortfarande älskar den lika mycket nu som förut. Klassiker och så himla störd familj.

Annars då? Jo, idag har varit ännu en passiv dag. Fast idag har jag i alla fall varit utomhus och så har jag också städat mitt rum. Några pluspoäng. Sen åt jag en jättegod lunch. Husmanskost for the win. Pölsa, rödbetor och så blev det stekt ägg istället för potatis till det. Asgott. Haha, jag både låter och känner mig som min mormor. Oh well, snart blir Håkan överkörd av en fyrhjuling så nu måste jag titta på filmen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar