6.23.2012

två midsommarkvällsbilder

Idag har jag vikt över 250 papper och lagt i över 250 kuvert och därefter klistrat på adress-lappar på över 250 kuvert. Slutligen klistrade jag igen över 250 kuvert. Och därmed har jag tjänat ca 400 kr! Är så ofantligt trött på kuvert och vitt papper i överlag så det finns inte. Ett av breven jag klistrade ihop idag var adresserat till kungen! Tänka sig. Jag har skickat brev till kungen. H.M. Konungen, tänk att ha den titeln i sin adress.

Nu ska jag förbereda mig hela kvällen inför att åka iväg till Hedemora imorgon och sen vidare till PEACE på måndag! Allt är packat nu. Benen är vaxade också. Hade aldrig gjort det innan och OJ så ont det gjorde!!! Men det var värt det, för nu är de så lena så. Slutpratat om mina ben. Jag säger hejdå nu och vi hörs om en vecka!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar