6.16.2012

två jättebra dagar

Jag har precis skrikit under en fotbollsmatch för första gången i mitt liv! Det finns en första gång för allt. Men attans Sverige för förlusten. Bra spelat ändå må jag säga. Eftersom en fjärdedel av mig är från England måste jag även säga, grattis England!

Den enda gången och antagligen sista gången jag ens nämner ordet fotbollsmatch i den här bloggen. Till en helt annan sak så var jag i Östertälje igår. Och träffade mina fina flickor, like I said earlier. Hela kvällen var typ perfekt med jättegod mat, skratt och prat om allt mellan himmel och jord (mest pojkar, men aa vi är ju flickor så). Hela den jättebrakvällen slutade med att alla fem somnade bredvid varandra i en bäddsoffa som nog egentligen var till för tre personer. Trångt och jag vaknade typ femton gånger den natten eftersom de där flickorna är bra på att röra på sig när de sover, snarka och näst intill skrika i sömnen. Men det gör inget, jag gillar er ändå! Nästa dag, alltså idag, gav vi oss av till Petters utspring också. Trevligt att överraska den nyblivne studenten lite sådär. Helena var på plats också och allt blev så himla trevligt.

Efter x antal nätters dålig sömn är jag otroligt extremt trött just nu, men ska äta en liten fruktsallad och titta på Sex and the city innan jag sover. Mys.




Jag minns inte varför det står "Hej jonas" på Petter mössa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar