6.13.2012

sommarlov?

Nu har jag slutat skolan. Och fy farao så skönt det känns att inte behöva oroa sig för vilken tid jag går och lägger mig på kvällen och, framför allt, går upp på morgonen, eller vad jag ska ha för kläder, eller vilka uppsatser som ska lämnas in. FÖR NU ÄR DET SOMMARLOV. Det har inte riktigt sjunkit in ännu, men några veckor innan jag börjar tvåan kommer jag nog inse det. Brukar bli så. Trots att sommarlov är det bästa som finns, så är jag i år inte lika glad. Jag vet inte varför. Det har på något sätt blivit roligare att vara i skolan än att vara hemma där jag inom en timme blir uttråkad, oftast. Och nu syftar jag självfallet på alla människor i skolan, och definitivt inte skolarbetet och lektionerna. Hua.

Idag var en bra dag. För jag blev 600 kronor rikare! Imorgon ska jag blir ännu lite rikare och jag ska även gå på den där tretimmars-körteorikursen, för att efter det åka till Stockholm och vidare till Östertälje och där ska jag träffa mina efterlängtade mystjejer som jag inte träffat på ååår och daaa'r! Sanna, Christine, Rebecca, Linnea. Nu har det gått över ett år vi träffades bara vi. Inte OK.

Mina senaste dagar summerar jag såhär:
Det börjar bli fint i hagen nu. Hundkex i dimma, kan det bli mer sommarkväll på landet än så?

När det vankades skolavslutning gick jag och köpte en silvrig halsring och lockade håret.

Fina tjejorna efter den kortaste skolavslutningen i världshistorien

Med hjälp av ÅTTA sockerbitar försöker jag på denna bild lära mig att dricka kaffe. Gick inte så bra. Tre klunkar och det räckte.

Supermys i stadsparken under ett träd för att det hällregnade. Mysigaste picknicken jag någonsin har varit på kan jag säga.

Finis-elin!

De där skratten ekade hela vägen till islandsbron. Haha, ni är så roliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar