5.09.2012

bildfritt

Ögoninflammation. Ja, sån tur har jag. Nu har jag fått ögoninflammation också. Precis när förkylningen håller på att gå över. ROLIGT! Nej, ska inte vara häxan surtant, även om jag egentligen är det just nu. But who can blame me, right?

Börjar snart klättra på väggarna här hemma. Jag har varit borta från skolan i en vecka nu. Inte bra. Får lite ångest faktiskt.. Har missat tre prov, inklusive nationella i engelska!!! Verkligen inte bra alls. Och på fredag är det matteprov (som jag ska naila!!), sen helg! Inte för att jag kan säga att jag längtar efter att få vara hemma och göra ingenting, för det är precis det jag har gjort i ett flertal dagar nu. Som tur är ska jag inte göra ingenting. På lördagen bär det av till stockholm med lite familjemedlemmar, ojojoj, hufvudstaden! Ska bli riktigt roligt faktiskt. Jag är en sån där som gillar att göra saker med familjen. Utflykter, bio, födelsedagar, restaurang, släktträffar, you name it. Haha i love it!

Ska fortsätta drömma om sängar, lampor och mattor på ikea som jag så gärna vill ha nu. Värsta tönten jag vet. Vill ha mitt ideal-sovrum och ikea is the way there! Normala tjejer i tonåren gillar kläder, handväskor och skor. Jag vill ha lampor från ikea. Så kan det ju också vara.

Nu ska jag gå och göra det jag gör bäst. Sätta mig framför tv'n och äta något, samtidigt som jag får ångest över att jag inte är ute och springer eller är på gymmet. Samvetet alltså.. such a bitch. Och duscha, jag luktar som en soppåse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar