3.24.2012

some nights

Igår hade jag en väldans rolig kväll i Stockholm. Den började hos Carl på Lidingö med ett flertal underbart fina människor, åh vad jag gillar er. Skrattade och skrattade och skrattade kvällen till ända åt allt ifrån vad fraser från starwars blir på norska, till Carl som skrek "KAPTEN KROK!!!" (istället för Captain Jack Sparrow under "galenpanna") över hela bordet. Jag, Sanna, David och Kristoffer lämnade Lidingöland runt tolvsnåret och efter det väntade en lång resa hem för mig och Sanna. På pendeln satt vi fast i Stuvsta i ca 30 minuter, vilket sööög. Vi kom fram halv två till Sannas hemtrakter, då skratten fortsatte eka i Sannas supervita rum. Brabrabra fredag!

Just nu känner jag att min skriv-lust försvann helt, så för att detta inte ska bli x antal skittråkiga textremsor så slutar jag med att påpeka att våren VERKLIGEN är här nu. Det kan jag bevisa utifrån tre aspekter: Jag gick barbent hela eftermiddagen utan att frysa, jag kände hur solen brännde mot mina ben idag när jag satt och väntade på bussen och sedan svettades jag på bussen på väg hem. Underbart underbart underbart.

solnedgång hemma hos mig. det är fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar