1.03.2012

året som passerat alldeles för fort

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaaaa, sjukt mycket. Vissa saker kan jag fortfarande inte fatta att jag vågade göra. 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Alltså, jag minns inte ens att jag hade något. Det var säkert något sånt här mainstream som "äta nyttigare". Och det höll jag. Inte.
3. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Lite mer kärlek mår väl ingen dåligt av? I alla fall inte jag.
4. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj.. Vad svårt. 7 augusti och timmarna in på 8 augusti är nog något sånt jag inte glömmer i första taget.
5. Vad var din största framgång 2011?
Åh, det var nog när jag, tillsammans med min bästa vän, fick diplom i skolan för bästa
studieresultat i nian. 13 mvg och 3 vg. Det var najs.
6. Största misstaget?
Jag kommer verkligen inte på något. Det är väl bra?
7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har faktiskt lyckats hålla mig hyfsat hel det här året! Vilket är ganska otroligt för det känns
som att jag ständigt sitter som ett barn och blir omplåstrad av pappa medan tårarna rinner.
Har inte skadat mig, men för några månader sen fick jag någon askonstig sjukdom med feber
och yrsel. Var inte i skolan på en vecka.
8. Bästa köpet?
Köpte en födelsedagspresent till mamma som fick henne till tårar. Det var fint.
9. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag åt upp mina pengar

10. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa, för jag har världens bästa vänner. Min födelsedag till exempel, det var den bästa
någonsin.
11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
den härdom här och verkligen den här
12. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mindre glad, men det har sina orsaker
13. Vad önskar du att du gjort/varit mer?
typ social kind of something något sånt
14. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat med min familj (och nu känner jag att mina svar börjar bli tråkiga.)
15. Hur tillbringade du julen?
I ett stort hus fullt av släkt och vänner!
16. Blev du kär i år?
Blev inte
17. Favoritprogram på TV 2011?
Alltså det blir nog Top Model det
18. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen
19. Bästa boken du läste i år?
Det var nog Flyga Drake! Tipstipstips, den fick mig att gråta.

20. Största musikaliska upptäckten?
Veronica Maggio! Alltså, under 2011 insåg jag hur otroligt bra hon egentligen är. Jag ogillade
henne starkt innan, men nu ligger hon mig varmt om hjärtat. Ole Børud var också en trevlig upptäckt.
21. Något du önskade dig och fick?
Fick en vågtång på julafton, det var najs, för den är najs. 
22. Något du önskade dig men inte fick?
Önskar mig alldeles för mycket jag vet att jag inte kan få.
23. Årets bästa film?
I AM NUMBER FOUR. Alex Pettyfer är behaglig att se på.
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Först var jag i skolan och grät av vissa omständigheter. Sen på kvällen grät jag nästan igen, men den gången av glädje för jag har världens bästa vänner. Love you guys. De gjorde min födelsedag till den bästa någonsin.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oj, ja, mycket! Men det förblir min hemlis.
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Ehm. Jag har ingen aning.

27. Vilka länder besökte du?
inga utomlandsresor i år, det var lite tråkigt.

28. Vad fick dig att må bra?


Klassresan till Gotland

Åkerö



Dalarna med Felicia och Frida


Transtrandåterträffen med läger 1


Festivalen Frizon


YES-event


Livskraft



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar