1.02.2012

2012

Hoppas ni hade ett stört bra nyår! Min nyårsafton ägde, men eftersom jag var på Livskraft, nyårsläger i Uppsala, kom en perfekt nyårsafton på köpet liksom. Jag är så glad, Livskraft är något av det bästa som finns och det betyder faktiskt sjukt mycket för mig. Jag är med om så mycket varje gång jag är där. Underbara människor, skratt, stört mycket kärlek, betydelsefulla kvällsmöten, kvällscafé, ännu mer skratt och så himla, himla, himla mycket Jesus! Åh, det var med ett stort leende på läpparna jag invigde 2012 i parken omgiven av färgglada fyrverkerier och fantastiska människor! Att fira nyår på Livskraft är något jag starkt rekommenderar, vare sig du som läser det här är kristen eller inte. Det äger.

Kan inflika att jag, tillsammans med Sanna, Oliver, David, Simon och Johannes, inte sov en blund på nyårsnatten (precis som det ska vara.). Det har dock sina konsekvenser, även om det var sååå värt det för jag skrattade så att jag inte kunde andas typ trettioåtta gånger. Det var inte lätt att försöka hålla sig vaken när man så lite som satt ner nästa dag. Jag har seriösa minnesluckor från frukosten, jag var som vanligt men min hjärna var typ tjugo procent vaken. Minns att jag fortfarande var i den här fasen där allting som händer är det roligaste som finns. Tror att Johannes också var någonstans där, för han skrattade sjukt mycket när det här lilla snöret på tepåsen och yttersta pappersfyrkanten man håller i olyckligtvis föll i mitt te. Det gjorde jag med och det var egentligen inte ens roligt någonstans. När jag kom hem och inte hade sovit på 32 timmar, la jag mig i sängen, somnade, sov i 20 timmar. TJUGO TIMMAR. Helt stört, men åh vad underbart det var.

Innan jag bestämde mig för vilka bilder jag skulle ladda upp från Livskraft här på bloggen tänkte mitt huvud "Ska inte ta så många, det här ska inte bli någon bildbomb". Ja, så här gick det med det:











Glöm aldrig bort vad som står på sista bilden. Just du, som läser det här. Vem du än är. Du är älskad. Förevigt! Och det äger för det är en väldigt lång tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar