7.17.2014

Transtrand

Det finns en plats på denna jord. En plats som ligger mig så varmt om hjärtat. Platsen är Transtrands fjällgård där jag spenderade 3.5 veckor på ett konfirmationsläger. Detta är platsen där jag konfirmerades, där jag mötte Gud, där jag fick vänner för livet, där jag nådde en av livets milstolpar, där jag fick bönesvar, där jag blev sårad, där jag grät, där jag blev så lycklig att jag inte visste var jag skulle göra av mig själv, där jag skrattade, där jag dansade, där jag träffade några av denna planetens vackraste människor och där jag förstod var sann lycka verkligen är. Transtrand är mitt livs smultronställe och det finns ingen plats på den här jorden som ger mig så mycket inre frid, lycka och trygghet som där. Och ingen kommer någonsin förstå hur viktig denna plats är i mitt liv.

I helgen fick jag efter 3 långa år återvända till mitt älsklingsställe för att vara med när det var min lillasysters tur att efter en månad på lägret konfirmeras. Det som gladde mig mest med att vara tillbaka var att jag inte var tillbaka ensam! Tillsammans med Sanna, Linnea, Isak och Jakob återupplevde jag gamla minnen och njuta av fjällens friska luft. ÄLSKADE PLATS OCH ÄLSKADE MÄNNISKOR.

Ps jag har träffat denna jords vackraste, sötaste och charmigaste ettåring. Scrolla ner lite för bild på denna skönhet.

Fular mig i bilen under den långa färden upp till Transtrand

FRAMME!!!!!!!

Snart nykonfirmerad

Credos fjällkyrka. Den bästa kyrkan som existerar.







Upp på det sjukt vackra fjället


REUNION!!!!!!

Hahahha alla kollar i olika kameror

Älsk <33333

VÄRLDENS SÖTASTE BARN JAG DÖR


"Se ut som en vuxen med kaffe i handen"

Under den lika långa hemfärden stannade vi vid Dalälven. Det var fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar