2.02.2013

I see that i'm a little piece of a big, big universe

Som tidigare sagt så såg jag Beasts of the southern wild på bio med Samuel igår. Vi båda gick ut från den där biosalongen totalt förstummade och överväldigade av något i den här filmen jag inte riktigt kan sätta fingret på. Den berörde varenda liten del av mitt sinne och gav mig en känsla jag aldrig upplevt i film-väg förut. Ojojoj, vad jag låter djup och överdramatisk nu, men den här filmen är något speciellt. One of a kind. Ska du gå på bio? Låt mig då säga att ingen annan film är sevärd i jämförelse med denna. Den är heeelt fantastisk. Den frambringar mycket känslor kan jag bara förvarna, så man ska nog i och för sig inte se den om man känner sig mentalt instabil. Oh my goood, ja ni märker kanske hur denna film har tagit mig med storm. Har nu ägnat ett helt inlägg åt den. Är så imponerad. Se denna. Se denna. Se denna!

Bara att se trailern igen ger mig rysningar och aktiverar mina tårkanaler. ÅH JAG ÄLSKAR DENNA FILM. Vet inte vart jag ska ta vägen.

1 kommentar: