11.25.2012

Horses

Ikväll klampade jag mig ut på en lerig åker med stativet och kameran i högsta hugg. När jag kom fram till hästhagen hade jag en meter lera under stövlarna. Jag skojar inte när jag säger att jag säkert hade ett halv kilo under varje fot. Försökte med hjälp av alla mina balanssinnen att inte ramla ner i det bruna äcklet. Jag stod där i över en timme och försökte få till en bra bild medan hästarna sprang ut ur bilden heeela tiden. Till sist kom en man fram till mig och frågade vem jag var och vad jag gjorde där. Blev lite rädd, så efter det kände jag att det var dags att balansera sig hem över den äckliga åkern. Iskall och med lera över hela stövlarna.

Jag blev nöjd med resultatet, så det kanske var värt mödan i alla fall.

detta är min favoritbild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar