11.04.2012

god frukost och grönt i köksfönstret

Min mamma har köpt en sjukt god müsli. Jag blir glad av god müsli. Denna kommer från coop, vilket innebär att den antagligen är billig, och består av vanlig müsli, nötter, frön och torkade bär. Den är sååå goood. Jag började denna dag med en skål naturell yoghurt, denna müsli och hjortronsylt. Ah underbart gott.. Testa!



Imorgon börjar skolan igen. Vart tog höstlovet vägen undrar jag? Minns för en vecka sen då mina tankar gick Åh vad skönt att det bara är söndag, höstlovet har knappt börjat än! Tiden är alldeles för duktig på att bara springa iväg. Nu är det bara att försöka hålla ut i typ 7 veckor då jullovet räddar mig. Jagorkarjagorkarjagorkarjagorkar.

Avslutar med en totalt irrelevant bild på köksfönstrets grönska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar