9.26.2012

Linafinas födelsedag

IDAG FYLLER LINA SJUTTON FAGRA ÅR. Det firade jag och Emmy med att pimpa hennes skåp extra mycket. Tidigt denna onsdag plockade vi fram snören, bilder och tejp för att kladda ner hennes skåp på bästa möjliga sätt. Det såg ut såhär när det var klart.

Efter psykologilektionen fick jag ett facebook-meddelande som beskrev hennes reaktion på skåpet rätt bra. Jag tror jag älskar dig!! <3 löd det. Jag drar slutsatsen att hon blev väldigt glad!

Resten av dagen har varit bra och annorlunda. Jag slutade klockan 12.50 idag och tänkte då sätta mig i övre cafeterian för att plugga en timme. Vad händer? Jag får sällskap efter tio minuter och det närmaste plugg jag kom var när jag väntade på att Samuel skulle läsa igenom min engelska-essay medan jag som gentjänst masserade honom. Han läste inte ens igenom halva uppsatsen. Sen satt jag där med mina fina vänner tills klockan halv sex. I cirka fem timmar. Utan att plugga ett dugg. Tur att mina vänner är värda det ändå.

Senare mot kvällen samlades fem tjejer på centralstationen för att vandra till Dragon Palace. Där firade vi Lina på riktigt på födelsedagspresenter inslagna i julpapper och åt sushi, kinamat och frukt tills vi var tvungna att knäppa upp byxorna. Skrattade alldeles för högt gjorde vi också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar