8.27.2012

jag vill inteeeeeee

Råkade precis sitta och lyssna på One Direction. Sshh don't tell anyone.. Nu strömmar istället Marina and The Diamonds ljuva musik ur hörlurarna. Åh, hon är så stört braaaa. Hypocrated tycker jag är helt mindblowing. Jag älskar den.

För övrigt så sitter jag här med ångest över att jag fortfarande inte, trots att jag haft hela eftermiddagen på mig, har svarat på frågorna till geografin. Känner du till någon resurskonflikt? Vad är orsaken? Har du något förslag på lösning? Jag känner mig inte jättetaggad på att svara på det. Okej, några frågor kan jag faktiskt erkänna att jag tycker är ganska intressanta att svara på. Jag tycker nog inte så illa om geografi egentligen, men min hjärna verkar inte ha fattat det där med att när man börjar skolan igen så innefattar det även att man tvingas plugga. Det är fortfarande sommarlov där uppe. WAKE UP. Åh, jag hatar detta. Nu bara skriver jag på för att undvika att behöva svara på vad som menas med kretsloppstänkande och varför det är så viktigt för hållbar utveckling. VARFÖR GJORDE JAG INTE DETTA NÄR JAG SATT I SKOLAN KLOCKAN TRE OCH JAG INTE DESPERAT VILLE GÅ OCH LÄGGA MIG I MIN SÄNG. Ibland suger jag verkligen.

Men okej, nu ska jag bita i det hemskt sura och beska äpplet och besvara frågorna. Hejdåmittlivsuger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar