8.25.2012

london and paris

Har varit en dålig bloggare de senaste dagarna, men det har bara inte hänt något intressant i mitt liv. Men som tur var hade jag fotografisk bild i torsdags, vilket innebar att jag hade kameran med mig till skolan. Så nu bjuder jag på lite diverse bilder från min torsdag! 

Sara var på g med kameran också

Clabbiiiiis! Eller Clausie som jag omedvetet råkade döpa henne till när jag skulle döpa den här bilden till Claudia. New nickname?
Stephie lämnar oss i ett år nu, för att plugga i Paris. Därför började hon ju inte skolan med oss det här läsåret, men hon kom i alla fall förbi en stund i torsdag för att säga hejdå.

Fina stephiiiiiiie, dig kommer vi sakna

En annan tös vid namn Julia (andra från höger!) lämna också klanen. En liten avskedsfika efter skolan fick bli hejdå till fröken Blank. För henne väntar ett års svensk skola i London. That lucky girl, men ack så tomt det kommer bli i klassen må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar