8.28.2012

100 skriverier

Detta inlägg är inlägg nr. 100! Hundra blogginlägg har jag åstadkommit sedan december 2011. Hundra blogginlägg på ett halvår! Tänkte bara uppmärksamma detta ögonblick.

Som hundrainläggs-firande kan vi ju ha en fest med massa bilder från dagens skoldag. Woooho här kommer bilder!!
På fotolektionen idag pallrade vi oss ner till Vasaparken för att fotografera!! Bästa lektionen jag någonsin haft under mina 11 år i skolan.


jag vet inte vad sånt där heter, men ni fattar vad det är | SARAAAA och kameran
Saras kamera är fin 



Emma dricker te på nya stammiscaféet bredvid skolan
Visste inte vilken bild jag vågade ladda upp på Amanda, för vi har tydligen väldigt delade åsikter angående vilka bilder på henne som blev bra. DEN ÄR ÄR JÄTTEFIN OKEJ AMANDA.

Elin hänger med friends i telefon | En annan Amanda som också är jättefin
Kan tillägga att Ingrid och Sara även deltog i fikan, men dom fick jag ingen bild på. Allt för suddiga bilder blir inte användbara alla gånger tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar