6.01.2012

WHO RUN THE WORLD? KATTE!!!

JAG ÄR SÅ GLAD. TACK LOREEN FÖR ORDET EUROFI, FÖR DET ÄR DET ENDA ORDET SOM KAN BESKRIVA HUR JAG KÄNNER JUST NU. TOTALT EUFORISK. KATTE ÄR BANNE MIG BÄST I VÄRLDEN, JAG ÄLSKAR KATTE. KATTE I MITT HJÄRTA. ÄR SÅ GLAD ATT JAG VILL SKRIVA HELA DETTA INLÄGG MED VERSALER. Men det ska jag inte. I mean this is crazy.. Katedral vann Katte-skrapan-kampen 2012!!!!!!! VI VANN!!! Tänk så glad man kan vara. Och tänk så lite röst jag kommer ha imorgon. Har aldrig skrikit och hoppat och hejat och ropat och dansat och skrattat och sjungit så mycket förut på en enda dag. Heja heja heja Katte! Yeah!

vi hade nog bästa skylten av alla



Vi vann fotbollen!!

allas (i alla fall katedrals) våra älskade stilpoliser
KATEDRAL HAR VUNNIT KAMPEN 2012!
SO HAPPY WE COULD DIE
Jag var glad hela dagen och hela kvällen och resten av dygnet.

Alla bilder, utom de två sista är lånade av fina Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar