6.10.2012

ikväll blir det ingen himla rubrik


Kan aldrig sluta fundera på vilka ord dom här två personer faktiskt utbyter med varandra..







Fråga mig inte varför jag kryddade det här inlägget med två väldigt höstiga bilder. Jag vet inte. Trots att jag tycker att bilderna ovan bevisar att hösten är mysig, längtar jag ändå inte till den dagen den kommer hit och tar världens bästa sommar ifrån oss.

Idag har det varit en heldag i Stockholm och fy så mysigt det var. Efter att jag och David gått runt i Södertälje hamn som två vilsna Uppsala-bor var vi till slut och såg Sannas dansföreställning, SHIT VAD BRA HON ÄR ASSÅ, och sen bar det vidare av till Mathildas studensmottagning. Jag har åkt så sjukt mycket tåg idag alltså, så himla mycket fordon. Men en rolig dag har det varit!

Dagen fortsatte helt fantastiskt när jag kom hem också. Jag sprang 2 km och slog mitt personliga tidsrekord!! Det ägde, jag blev jätteglad. Sen har jag och Sara med h kommit på en jätterolig plan jag ska utföra på tisdag. Men det är hemligt, jättehemligt. HIHI. Nu ska jag somna till doften av kaprifoler, ÅH det äger!

1 kommentar:

  1. smygfotar du folk din buse!!
    vår plan kommer gå jättebra för du är så söt :D
    PUUUUUSS http://static.fjcdn.com/pictures/Scary_26e23a_2746375.jpg

    SvaraRadera