6.20.2012

it's a beautiful day, don't let it get away




Det är en jättebra dag idag igen! Det tycker jag om. Katten gillare också. Åt frukost i solen medan små kryp kittlade mig på benen och mamma läste tidningen. Snart ska jag och den tidigare nämnda kvinnan åka in till stan för att samla ihop lite Peace and love-nödvändigheter. Kanske köper jag med mig ett och annat klädesplagg också, det var länge sen jag gjorde det. Alla mina pengar spenderas nuförtiden endast på mat. Här om dagen tittade jag hur mycket pengar jag spenderade i månaden och på vad. Jag skämtar inte när jag säger att jag hade köpt mat för 900 spänn på lite mer än en månad. Ville slå mig själv på fingrarna. NIOHUNDRA KRONOR. Helt stört. Ska för sjutton hålla i mina pengar som om det gällde livet i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar