3.29.2012

irrelevant inlägg på grund av extrem tristess

Imorgon är det fredag. Längsta skoldagen i veckan, plus att den innehåller de värsta lektionerna. Utom psykologi. Psykologi är jätteroligt. Jag skulle verkligen vilja läsa psykologi på universitetet. I love it. För första gången i mitt liv har jag något jag kan kalla favoritämne, ett sådant har aldrig existerat i mitt liv tidigare. Jag har alltid fokuserat på sånt jag ogillar. Typ matte. Matte har jag aldrig gillat. 


Jag har så TRÅKIGT. Jag är en person som alltid lyckas sysselsätta sig med någonting på något sätt, men nu är rummet städat, de inspelade tv-programmen tittade på, läxorna gjorda och jag orkar inte sitta vid datorn längre. Dessutom har jag fotograferat färdigt för idag, så nu ska kamerabatteriet få ladda. De här bilderna tog jag idag. I minneskortet finns också ca 20 bilder på en apelsin. Supercreative? I think not. Nu ska jag nog baka kanelbullar med min syster. Hejdå. 

Jätterosa blommor

mannen katten i mitt liv
en jättevit blomma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar