2.22.2012

Om vi vände om nu skulle vi aldrig se Om vingarna bär

Jag börjar känna att det här sportlovet inte blir särskilt sportigt eller inbokat med någon sorts aktivitet över huvud taget. Jag agerar mest soffpotatis här hemma och det skaver ju lite på samvetet när man tittar ut genom fönstret och ser hur snön glittrar i solen. Imorgon. Imorgon ska jag ut.
Men fullt så passiv har jag faktiskt inte varit idag. Det är nämligen så att jag hittade ett av mammas canon-objektiv som satt på en dammig gammal analog kamera. Till min förtjusning klickade objektivet fast perfekt på min kamera, jag ville hoppa runt av glädje! Jag hade tänkt att önska mig exakt ett sånt objektiv till min födelsedag, och så ba hittar jag ett. Happy happy happy! Så idag har jag alltså gått runt och fotograferat hundra tusen random objekt i huset och hyperventilerat efter varje taget foto. It's true, bilderna blir ju så sjukt snygga! För er som undrar är objektivet: Canon lens ef 50mm 1:1,8. Man kan verkligen åstadkomma saker genom att rota i gamla lådor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar