2.02.2012

i look in your eyes and wonder what you see

Känslan när man kommer hem från gymmet och är nöjd är nog en av de bästa känslorna man kan känna. Svettades som en gris på crosstrainern (ska man säga att man springer på en sån? för det gör man ju inte egentligen) och ville bokstavligt talat lägga mig ner och bara dö, men jag hade bara fem minuter kvar. Never gave up!!!

La precis på telefonen efter att ha bekräftat att hela min helg nu är uppbokad. Sanna, Oliver, David med flera imorgon och halva lördagen. Myshäng och lite vamps och sånt. Åh, ska bli så roligt att se dem igen, som jag har saknat de finisarna. Fast okej, jag träffade David typ fyra gånger idag, men det ska bli kul att träffa honom ändå!! Resten av lördagen kommer spenderas med mina tjejer. Felicia, Frida och Emma kommer och vi ska göra och äta hemgjord sushi och bara hänga fett mycket.

Något jag å andra sidan inte längtar så mycket till är att vi ska åka skridskor på idrotten imorgon. Jag har inte stått på ett par skridskor sen jag gick i femman.. Är seriöst livrädd. Bambi på hal is FOR REAL. Det blir nog ett nöje för mina vänners ögon i alla fall.. Ojojoj ja verkligen.

Det bästa med att gymma på senare eftermiddag är att man är otroligt redo för att sova när klockan bara är tio. Jag orkar nästan inte hålla ögonen öppna? GOD NATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar