1.08.2012

you don't have to be a Mozart if you just play it from the heart






Igår vankades det lite filmkväll hos mig med de här filurerna. Dock blev det bara en film, Something Borrowed (rekommenderar starkt att se den. me love). Vi såg även på lite romans på MTV, sånt där man bara önskar hände en själv, you know. Resten av kvällen satt vi framför min dator och tog bilder med min dåliga webcam, tittade på flera år gamla bilder på mig och Felicia (de bilderna är verkligen endast för privat bruk...), och hade roligt åt att 70 av mina facebookvänner gillade mitt nya förhållande. (Har ju nyligen skaffat en icke-existerande pojkvän). Fridas mest lyckade facerape hittills! Hon lekte lite med katten också (se första bilden). Felicia åkte hem tidigt, men Frida sov över och i morse tog vi en liten tripp tillbaka till vår barndom genom att se på Gladiatorerna på fyran.
Såna här kvällar behöver jag mer av.

Nu ska jag lyssna lite mer på Natasha Bedingfield och sen städa mitt rum eller titta på high school musical. Bara för att jag kan liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar