1.29.2012

to some people, love doesn't exist unless you acknowledge it in front of other people


Detta är i stora drag ungefär exakt vad min helg har bestått av. Röda vindruvor, nötter i en glasskål, mysig film och cola. Har inte mycket mer att säga om det. Inte så produktiv helg som ni kanske förstår. Tänkte faktiskt åka in till Stockholm ikväll, men sen kom förhinder och jag insåg att jag nog ändå inte skulle ha orkat. Hjärnan ville, men kroppen sa nej. Det var ganska skönt att vara hemma, även om det hade varit sjukt roligt att träffa de som befann sig i Stockholm idag.

Är lite ledsen över att mitt chaite just nu bara smakar varmt vatten, mjölk och socker blandat. Hade ju förberett mig på värsta mysstunden tillsammans med P3 och en kopp te innan jag somnar. Men den planen gick totalt i kras just nu. Det var ingenting intressant på P3 så nu lyssnar jag på rix fm istället och där spelar de Eric Saade. "Hotter than fire" är nog en av de värsta låtarna jag vet. Verkar som att jag får nöja mig med konstig körsång på P2 ikväll. Jag tror dom sjunger på ryska.. Eller Italienska.. Ja, detta kommer jag i alla fall kunna somna till.

2 kommentarer: