1.26.2012

är en sån som sitter och väntar på det jag vill ska hända

Ingen kommer någonsin kunna gissa när jag gick och la mig igår. Utom de jag berättade det för idag. 18.30 och det är crazy. Somnade dessutom på en gång. Astrött? I och för sig vaknade jag klockan 21.40 (och trodde det var morgon, mindfuck) igen och funderade på om jag hade gjort en tabbe, men inte då! Jag somnade om efter en timme, och när jag vaknade på morgonen kändes det som att jag hade sovit halva mitt liv.

I skolan gjorde vi världens längsta svenskprov. 3 timmar och det är väl kanske inte det längsta, men med tanke på att det kändes som att febern hade satt in kändes det som att tiden gick i slow motion (kändes mig precis som en idiot när jag råkade skriva "slomotion" istället för "slow motion" haha). Hur som haver, det gick nog rätt bra ändå. Fast den första halvtimmen kom ingenting ur min hjärna och jag fick smärre panik, men sen kom massor och det resulterade i lite mer än 1,5 sidor. Jag vet att ni är intresserade.

Nu har jag ont i huvudet och är stört trött. Vad är det med mig?? Jag sov typ elva timmar inatt, trött borde inte ens finnas i mitt vokabulär just nu. Det som å andra sidan finns i mitt vokabulär är att jag tog dessa två bilder för en timme sen och det märks verkligen att man har brist på motiv när man fotograferar sina smycken. Sista utvägen liksom. Fast den andra bilden är faktiskt på ett litet eiffeltorn från mitt fönster genom en genomskinlig jordglob. Den ni.



1 kommentar: