12.16.2011

håret!!!


Idag tog jag mod till mig och gick till frisören. Jag har klippt mig! Första gången sen åttan, woop woop! Åh, det är så skönt, ni kan inte ens tänka er. För det första känner jag på riktigt skillnad på tyngden på huvudet. Det är så lätt! Sen är alla slitna toppar, som inte var jätteslitna(?), borta och jag känner mig som en ny person. På bilden syns det knappt hur mycket dom har kapat, och det är säkert inte så mycket egentligen, men det känns som mycket! Hon tunnade även av rätt mycket, så det känns så väldigt mycket mindre hår. Nog pratat om mitt hår. Idag hade jag mattediagnos. Det gick ASBRA. Svarade inte ens på hälften av frågorna, så nej det gick nog inte asbra ändå. Matematik är inte min starka sida.

I morgon bär det av till Rasbokil till Linus, aka Lina. Förra helgen var det myskväll hos Frida och denna helg kör vi hos Lina! Ordspel, god mat och massa skatt. Längtar mycket, ja.

Ska gå och ta på mitt hår nu, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar